UA-152910635-3
 

Varstvo osebnih podatkov

Splošni pogoji in varstvo osebnih podatkov

Na tej strani lahko redno spremljate vse spremembe povezane z varstvom osebnih podatkov.

V Hutko d.o.o. in še posebej naši spletni trgovini woodco že vse od začetka spoštujemo vašo zasebnost ter varujemo vaše podatke.

Vaši osebni podatki, njihovo zbiranje in uporaba predstavljajo neločljiv del Splošnih pogojev našega poslovanja in jih je mogoče v celoti tolmačiti le v povezavi z njimi, zato priporočamo, da jih preberete v celoti.

Poslujemo skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), od objave teh pravil pa tudi z Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).

Ob uskladitvi z GDPR smo z željo, da bo lahko vsak woodco uporabnik svoje pravice na tem področju lahko poznal ter užival v največji možni meri še dodatno približali in olajšali urejanje vaših nastavitev ter uredili besedilo teh pogojev, tako da so še preprostejši za branje in razumevanje, bolj jasno opredelili, kako delamo z našimi partnerji, tretjimi osebami in piškotki ter drugimi tehnologijami sledenja.

O nas

Upravljalec podatkov je podjetje Hutko d.o.o. (v nadaljevanju upravljalec) 

Oblike sodelovanja

Naše storitve lahko uporabljate kot:

  • naznani uporabnik (v tem primeru bomo z vašim soglasjem ob obisku naših strani podatke zbirali preko piškotkov z namenom zagotavljanja boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, štetja števila uporabnikov na spletnem mestu ter zagotavljanja nemotenega delovanja spletnih strani)

  • naročnik na e-izdaje (v tem primeru lahko naše storitve uporabljate kot neznani uporabnik, edini podatek, ki nam ga zaupate pa je le vaš elektronski naslov in izbira e-izdaje, ki jo želite prejemati na vaš naslov. Drugih podatkov o vas ne zbiramo. Na naše e-izdaje pa se lahko vedno odjavite (povezava do odjave je v vsaki e-izdaji) in s tem izbrišete iz naših seznamov.

  • registrirani uporabnik

  • registrirani kupec

Osebni podatki, ki jih zbiramo

O naših registriranih uporabnikih in kupcih zbiramo več vrst osebnih podatkov:

  • podatki o identiteti: ime, priimek, elektronski naslov in geslo, ki je šifrirano in znano le uporabniku (tudi mi ga ne poznamo). Če ste registracijo opravili preko kateregakoli družbenega omrežja (Facebook, Google in drugi) lahko vaši podatki o identiteti vključujejo tudi uporabniško ime, ki ga uporabljate v tem družbenem omrežju. Podatki o identiteti poslovnih uporabnikov vključujejo tudi naziv podjetja in davčno številko oziroma številko zavezanca za DDV. Številko zaveznaca za DDV hranimo tudi za fizične osebe, ki poslujejo kot zaveznaci za DDV. Te podatke lahko vidite in urejate preko menuja Moj profil.

  •  

  • kontaktni podatki: naslovi za dostavo, naslov za izdajo računa in telefonska številka. Te podatke lahko vidite in urejate preko menuja Moj profil.

  •  

  • finančni podatki: podatkov o vaših kreditnih karticah ne hranimo. Te podatke posredujemo le izdajatelju vaše kreditne kartice. Enako velja za druge podobne oblike plačevanja preko spleta.

  •  

  • podatki o nakupih in plačilih: hranimo vse podatke o vaših naročilih in plačilih, vključno s podatki o stornacijah, vrnitvah naročil. Te podatke lahko vidite in urejate preko menuja Moj profil.

  •  

  • podatki vezani na vašo uporabo in profil: zadnji ogledi izdelkov, izdelki v nezaključenem naročilu, pogostost obiskovanja posameznih oddelkov, pogosti nakupi, komunikacija z nami preko rubrike Vprašanja in odgovori, izbrani oddelki ter oddani komentarji in ocene naših ponudb. Te podatke lahko vidite in urejate preko menuja Moj profil in na strani https://www.woodco.si

  •  

  • marketinški podatki: vaše naročnine na naše e-izdaje, izbrani oddelki, vaši seznami želja. Te podatke lahko vidite in urejate preko menuja Moj profil

  •  

  • tehnični podatki: za zagotavljanje varnosti in dokazljivosti se zbirajo tudi IP naslovi, podatki o operacijskem sistemu, brskalniku, operacijskem sistemu, lokaciji vaše naprave, vrsti naprave s katero dostopate na našo stran in podobno. Ob obisku preko piškotkov z vašo privolitvijo zbiramo tudi podatke za zagotavljanje boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, štetja števila uporabnikov na spletnem mestu ter zagotavljanja nemotenega delovanja spletnih strani. Posameznemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Hutko d.o.o.  lahko na uporabnikov računalnik shrani tudi druge piškotke, kot so identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje uporabnika ob naslednjem obisku) in piškotki sistemov Google Analytics (analiza obiskov spletne strani), Facebook, Twitter, ...  Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca 2 leti, potem postanejo neaktivni.

Kako pridobivamo podatke

Podatke o vas pridobivamo na več načinov, ko: 

  • se registrirate kot woodco uporabnik

  • oddate naročilo

  • stornirate naročilo

  • se naročite na katerokoli izmed naših e-revij

  • z nagradnimi igrami

  • pregledujete naše vsebine

  • ko objavite vprašanje, komentar ali oceno kateregakoli izmed naših izdelkov

  • ko nam posredujete različna vprašanja, zahtevo za reklamacijo, vrnete izdelek, ...

  • z nami komunicirate preko družbenih omrežij

  • iz drugih virov (na primer: vašo sposobnost za nakup na kredit nam posreduje ponudnik kreditiranja, informacijo, ali je vaša kreditna ali plačilna kartica veljavna in ali lahko z njo izvedete plačilo naročila pri nas nam posreduje izdajatelj vaše kreditne kartice)

Tehnične podatke pridobivamo avtomatično.

Google, Facebook in druga družbena omrežja ter oglaševalske agencije nam posredujejo podatke, za katere ste jim to dovolili.

Kaj delamo s podatki o vas

Podatke o registriranih uporabnikih in kupcih ter nakupih zbiramo za:

  • zagotavljanje naših zakonskih obveznosti (na primer za vodenje finančnih in poslovnih knjig),

  • izvedbo vaših naročil

  • za profiliranje kupcev, ki omogoča prikaz potrebam posameznega kupca primernejših ponudb tako na spletnih straneh kot v naših e-revijah

  • za dodeljevanje ugodnosti Kluba zvestobe

  • za analize poslovanja, planiranje, spremljanje statistik, obnašanja kupcev ter obiskovalcev in podobno, pri čemer so uporabljeni podatki anonimizirani

Podatke o naročilih na naše e-revije zbiramo z namenom, da vam lahko na željeni naslov dostavimo izbrano e-revijo.

Pogoji sodelovanja v posamezni nagradni igri in obdelava podatkov ter objava nagrajencev, so določeni in zapisani na straneh splošnih pogojev nagradnih iger ter v vsaki nagradni igri posebej.

Vprašanja, ki nam jih posredujete preko kontaktnih obrazcev ali e-naslovov, objavljenih na spletnem mestu, bomo uporabili izključno za razrešitev težave ali pripravo odgovora na vprašanje.

Za sodelovanje v anketah, objavo vaših komentarjev, vprašanj in ocen na straneh ponudb vas lahko nagradimo s točkami zvestobe v Klubu zvestobe.

Vkolikor boste z nami komunicirali preko kateregakoli družbenega omrežja bomo vaše podatke lahko uporabili tudi za to, da vam preko istega družbenega omrežja posredujemo marketinška sporočila skladno s pogoji in dovoljenji, ki ste jih dali upravitelju družbenega omrežja.

Kdo ima dostop do vaših osebnih podatkov

Poleg nas lahko vaše osebne podatke uporabljajo tudi naši zaupanja vredni partnerji, ki jih potrebujemo pri izvedbi, skladno z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov:

  • dostavnim službam posredujemo podatke, ki jih potrebujejo za prevoz in oddajo naročila

  • v primeru, ko vaše naročilo vključuje izdelke, ki so na zalogi pri dobavitelju, mu posredujemo podatke, ki jih potrebuje za pripravo pošiljke z vašim naslovom za dostavo in vsebino naročila

  • dobaviteljem in pooblaščenim serviserjem, vkolikor reklamacije ali vprašanja, pri katerih potrebujemo njihovo sodelovanje, urejate preko nas

  • izvajalcem plačil (na primer Bankart, Paypal, Diners, ponudniki kreditiranja,

  • pooblaščenim ustanovam, če tako zahteva zakon (sodišče, ipd.) 

  • z vašo privolitvijo vaše podatke preko piškotkov posredujemo Google, Facebook in drugim družbenim omrežjem

Vsi partnerji, ki imajo dostop do osebnih podatkov, so zavezani skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki skladno z zakonodajo. Posredujemo jim le podatke, ki so nujni za uspešno izvedbo naročila, prodajnega procesa ali druge aktivnosti.

Vaših podatkov v nobenem primeru ne posredujemo nepooblaščenim tretjim osebam.

Roki hrambe osebnih podatkov

Vaše osebne podatke bomo hranili in obdelovali v obsegu, ki je potreben za uresničevanje namenov obdelave in dokler bo to potrebno za zaključek naročenih ali dogovorjenih aktivnosti, ter potem v okviru zastaralnih rokov za obveznosti, ki bi lahko izvirale iz obdelave teh osebnih podatkov, še posebej, ko je obdelava osebnih podatkov potrebna v okviru sklenitve oziroma izvedbe pogodbe.

Podatke, ki so pridobljeni na podlagi privolitve, hranimo do preklica.

V primerih, ko je rok hrambe osebnih podatkov zapovedan z zakonom, podatke hranimo v skladu z zakonsko zapovedjo.

Zagotavljanje varnosti

Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, razkritjem, neželjenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov. Za prenose vseh osebnih podatkov uporabljamo tehnologijo SSL, ki skrbi za kodiranje vseh informacij.

Dostop do zbranih osebnih podatkov imajo le pooblaščene osebe (zaposleni, pogodbeni partnerji) z uporabniškim imenom in geslom.

Prosimo, da nam pri varovanju vaših osebnih podatkov pomagate tako, da tudi sami poskrbite za varnost vašega uporabniškega imena in gesla.

Piškotki

Delovanje naših spletnih strani je brez naših piškotkov praktično nemogoče. Če ne želite imeti naših piškotkov na vašem računalniku, ne pozabite, da je shranjevanje piškotkov pod popolnim nadzorom vašega brskalnika. Z izbiro ustreznih opcij v vašem brskalniku lahko shranjevanje piškotkov po želji kadarkoli omejite ali onemogočite, piškotke na vaši napravi pa lahko kadarkoli trajno zbrišete.

Naša spletna stran je le ena izmed nekaj milijard strani, na katerih lahko na vašo napravo dobite tudi piškotke Google, Facebook, Twitter, Youtube in drugih družbenih medijev, oziroma le te vaš piškotek ob obisku naše strani preberejo. Te strani lahko tako zbrane podatke uporabljajo za različne namene, od analitike, oglaševanja, pa do izboljšave svojih produktov. Za to potrebujemo vašo privolitev, ki jo lahko uredite na vrhu te strani.


kPiškotki se uporabljajo za povečanje sodelovanja naših uporabnikov s socialnimi omrežji. Twitter.com

 

Vaše pravice

Našim kupcem in uporabnikom zagotavljamo vso podporo pri uresničevanju pravic, ki jih navajamo v nadaljevanju:

  • na tej strani vas v celoti seznanjamo s tem, kako uporabljamo vaše osebne podatke

  • vpogled v vse podatke, ki jih imamo zbrane o vas je možen preko menuja Moj profil in na spletni strani https://www.woodco.si

  • vedno smo vam na voljo, da uveljavite vašo pravico do popravka. Omogočamo vam, da praktično vse vaše osebne podatke popravite in uredite sami z uporabo funkcionalnosti v menuju Moj profil. Pravzaprav vas prosimo, da ste pri tem čimbolj vestni.

  • v določenih primerih lahko uveljavite tudi pravico do izbrisa vaših osebnih podatkov. Vkolikor ste na primer le naročeni na eno ali več izmed naših e-revij, se lahko izbrišete sami tako da sledite povezavi v vsaki e-reviji ali oglasnem sporočilu, ki vam ga posredujemo. Če ste se registrirali kot uporabnik, pa nikoli oddali nobenega naročila, potem vas bomo lahko na vašo zahtevo izbrisali mi. Če pa ste pri nas kupovali, prosimo, da upoštevate, da moramo vaše podatke hraniti skladno z zakonodajo.

  • v določenih primerih lahko zahtevate začasno ali trajno prepoved nadaljne obdelave vaših osebnih podatkov v celoti ali delno,

  • na vašo zahtevo vam bomo vaše osebne podatke posredovali zbrane v elektronski obliki

  • obravnavali bomo vaše ugovore na obdelavo vaših osebnih podatkov

Del pravic lahko uveljavite neposredno z vpogledom na to stran in v navedene vsebine. Pravico do popravka smo tudi zagotovili preko vmesnikov v menuju Moj profil. Sami se lahko odjavite od prejemanja na e-revije.

Vse ostale pravice lahko uveljavite tako, da nas o vaši zahtevi obvestite s priporočenim pismom na naslov: Hutko d.o.o., Savska cesta 3a, 1000 Ljubljana, s pripisom GDPR – TEMA, pri čemer je TEMA lahko ena izmed zagotovljenih pravic: dostop, dopolnitev, popravek, omejitev obdelave podatkov, blokiranje obedalave podatkov, izbris osebnih podatkov, ugovor na obdelavo podatkov, prenos podatkov.

Če menite, da se vaši osebni podatki shranjujejo ali kako drugače obdelujejo v nasprotju z veljavnimi predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, imate pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu RS.

Razširjen obseg pravic od 21. maja 2018 dalje velja tudi za vse, ki so nam osebne podatke posredovali pred tem datumom.

Reklamacije, vračila, odstop od pogodbe, uveljavljanje garancije in stvarne napake

Reklamacije ob prevzemu pošiljke
Če ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, ki se razlikuje od količine na prevzemnih dokumentih, če je pošiljka odprta, poškodovana, ali pa je dostavljeni izdelek polomljen, uničen in v ostalih podobnih primerih, lahko uveljavljate stvarno napako. Priporočamo, da prejeto pošiljko pregledate takoj in ob prisotnosti dostavljalca. Še posebej bodite pozorni na blago, ki ima nalepko STEKLO, LOMLJIVO ali kaj podobnega. Kakršnokoli žvenketanje pri manipuliranju je verjetno znak za razbito vsebino. 
Poškodbe zabeležite s fotografijo. Vkolikor je le mogoče skupaj z dostavljalcem izpolnite tudi zapisnik ter nam oboje posredujte skupaj s sporočilom na naš kontaktni naslov.

Zavrnitve in spremembe računov
Upoštevajte pravilo: en woodco račun - en kupec. Če na woodco.si kupujete za vas osebno in za vaše podjetje, potem se morate registrirati dvakrat. Uporabljate lahko isti e-poštni naslov, razlikovati se morajo le gesla. Fizične osebe, ki želijo, da je račun izstavljen na pravno osebo in tudi pravne osebe, ki naročajo blago za druga podjetja in organizacije iz njihove skupine, zato prosimo, da za vsakega kupca odprejo poseben woodco račun.

Če ste davčni zavezanci, ta podatke vnesite v svojem profilu pred oddajo naročila.

Prosimo, da se pred oddajo naročila prepričate o ustreznosti podatkov, ki bodo navedeni na računu. 

Kasnejše spreminjanje računa je zamudno in v določenih primerih tudi nemogoče. Vsekakor ni mogoče zavrniti računa in zahtevati novega na naslov druge osebe po preteku osmih (8) dni od prevzema blaga. Vse upravičene in s temi pravili skladne zahteve za zamenjavo naslova prejemnika računa bomo izvedli tako, da bomo najprej stornirali prvo naročilo in pripravili novo ponudbo in račun za novega prejemnika.

Garancijo lahko uveljavljate z  računom in drugimi dokumenti, ki so navedeni na računu! Imate nepotrjen garancijski list? Brez skrbi! V tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ne potrebujete garancijskega lista, ki ga je potrdil prodajalec.

P

Garancija preneha veljati pri:

  • okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela....)

  • če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja

  • pri spremembah na aparatu

  • pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd.

  • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu

  • pri poškodbah zaradi poseganja tujih oseb

  • pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka

  • pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja.

Vračilo izdelkov - odstop od pogodbe
Fizične osebe (potrošniki) imajo pri pogodbah sklenjenih na daljavo po Zakonu o varstvu potrošnikov pravico, da v roku 14 dni po prejemu izdelka tega vrnejo na naš naslov ali pa na kontaktni naslov sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

V primeru, ko fizična oseba odstopi od pogodbe s sporočilom na kontaktni naslov, mora prejeto blago na lastne stroške vrniti na naš naslov najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.

Če želite izdelek vrniti na naš naslov brez predhodne odpovedi, morate izjavo o odstopu od pogodbe ali izpolnjen obrazec za vračilo blaga dodati k izdelku; samo to, da pošljete izdelek na naš naslov, ne šteje kot odstop od pogodbe.  

Prosimo, da vračilu priložite kopijo računa  in tako zagotovite najhitrejšo izvedbo postopka.

Vkolikor želite odstopiti od pogodbe, blaga ne smete neovirano uporabljati. Zakon dovoljuje, da opravite ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Skladno z zakonodajo sami odgovarjate za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, lahko šteje za uporabo blaga.

Priporočamo, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, če je to mogoče. Oblačila in obutev lahko pomerite. Vse etikete, značke in podobne označbe naj pri tem ostanejo na oblačilu/obutvi.

Odstop od pogodbe ni mogoč v naslednjih primerih:

  • če gre za dobavo časopisov, revij in podobnih periodičnih publikacij,

  • če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam (na primer iz posebej naročenih komponent sestavljen računalnik, notesnik ali računalnik z dodatno vgrajenim ali zamenjanim diskom, pomnilnikom, grafično kartico in podobno, obleka po meri, ...)

  • če gre za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katere nimamo vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa pogodbe

  • če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe

  • če gre za nakup hrane, pijače ali drugega blaga, ki je namenjeno vsakodnevni porabi

  • če gre za nakup prevoza, gostinskih storitev, obisk prireditev in storitev za prosti čas, kjer obstaja zaveza, da bo naša obveznost izpolnjena v točno določenem trenutku ali v točno določenem roku

  • če gre za vračilo oblačil ali obutve, ki so bila nošena ali oprana ali pa so bila z njih odstranjene (odrezane, odšite, ...) originalne etikete, značke oziroma druge označbe

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo.

Vrnjeno blago bomo pregledali ter vaš predlog za odstop od pogodbe obravnavali najkasneje v roku treh delovnih dni po prejemu blaga na naš naslov.

V primeru, da pogoji za odstop od pogodbe niso izpolnjeni, bomo odstop od pogodbe zavrnili.

V primeru, da so pogoji za odstop od pogodbe izpolnjeni, vam bomo vaše prejeto plačilo vrnili najkasneje v roku 14 dni od odstopa pogodbe. Vračilo bomo zadržali do prevzema vrnjenega blaga ali prejema dokazila, da je bilo blago poslano nazaj na naš naslov. Vračilo bomo izvedli preko enakega plačilnega sredstva, kot ste ga uporabili pri nakupu, razen če se bomo dogovorili drugače. V primeru odprtih terjatev, si pridržujemo pravico do izvedbe pobota skladno z Obligacijskim zakonom.

V primeru, ko ugotovimo zmanjšano vrednost blaga, vas bomo o tem obvestili ter posredovali račun za zmanjšano vrednost.

Pozor!
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za odstop od pogodbe bomo obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji. Prosimo, da upoštevate, da v teh primerih lahko omogočimo le zamenjavo z drugimi izdelki po vaši izbiri, kupnine pa ne vračamo.

Stvarne napake
Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali

  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali

  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali

  • vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec za vračilo blaga, tako da bo postopek hitreje stekel.

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo.

V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka na sedežu upravitelja Hutko d.o.o. Trnjava42 Lukovica, pisno obvestimo, da je napaka sporna.

Pozor! V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. Če boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali na pooblaščenem servisu.

Darilni boni - odstop od pogodbe, vračila, reklamacije
Pri nakupu darilnih bonov lahko odstopite od pogodbe in zahtevate vračilo plačila kupnine le v primeru, ko darilni bon še ni bil porabljen za nakup oziroma plačilo. Upoštevajte, da se morate v primerih, ko niste zadovoljni z izdelkom oziroma storitvijo, pri nakupu katere ste pri plačilu uporabili darilni bon, z zahtevkom za odstop od pogodbe, zahtevkom za reklamacijo, vračilo in v vseh podobnih primerih, obrniti neposredno na prodajalca, pri katerem ste darilni bon vnovčili. Pri tem veljajo pogoji prodajalca in ne pogoji, ki so objavljeni na enaA.com. Pogoji na enaA.com veljajo le za nakup darilnega bona.

Ostale reklamacije 
V primerih, ko ste prejeli pošiljko, kateri niso priloženi vsi dokumenti, navodila v slovenskem jeziku, garancije, kabli, obljubljena programska oprema na CD, DVD in drugih nosilcih, podatki na računu niso pravilni ter v drugih podobnih primerih, prosimo, da se z opisom pomanjkljivosti obrnete na kontaktni naslov. V najkrajšem možnem roku vam bomo posredovali ustrezno pojasnilo, navodila ali dostavili manjkajoči material.

V primerih, ko ne morete odstopiti od pogodbe, uveljaviti stvarno napako ali zahtevati popravilo v garanciji, bomo vaše zahtevke in reklamacije obravnavali individualno. Prosimo, da se v teh primerih za vračilo blaga na naš naslov predhodno dogovorite z nami.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembo Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES:

  • izjavljamo, da ne priznavamo nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov

  • objavljamo povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov, ki je kupcem na voljo tukaj